Selasa, 23 Agustus 2011

Nabila Huda buat permohonan cerai di Mahkamah kerana tidak bahagia dengan suami



Nabila Huda 27 tahun anak Amy Search yang dah mendirikan rumah tangga selama 3 tahun dengan pilihan hatinya Zaidy Zailani (30) baru-baru nie pergi ke Pejabat Kadi bahagian Perkahinan JAWI sebab nak menfailkan permohonan cerai terhadap suaminya.Tapi disebabkan Nabila lupa bawak surat cerai jadi permohonannya belum dapat diteruskan.





Sementara itu, Nabila terkejut kehadiran jurugambar NSTP

"Saya ke sini untuk membuat permohonan cerai kerana suami tidak mahu menceraikan saya. Saya sudah tidak mampu meneruskan perkahwinan yang berusia lebih tiga tahun ini.



Memang tidak bagus bila hendak berpisah. Pada awalnya saya cuba untuk bertahan, tetapi bila fikir balik memang tidak boleh. Kiranya, jalan terakhir adalah bercerai dan ini adalah yang terbaik buat kami berdua.Buat apa hidup bersama jika tidak gembira. Dan itulah yang saya rasakan selama tempoh kami berkahwin.Saya tidak boleh rasa sangsi terhadap suami. Saya akui kekurangan saya dan saya terima juga kekurangan suami. Tidak perlu untuk burukkan sesiapa bila perkara sebegini terjadi. Apa yang saya boleh katakan, memang sudah tidak ada persefahaman antara kami. Saya anggap cukup di sini sahaja jodoh kami berdua.



"Saya tidak nafikan suami saya seorang yang baik cuma ada beberapa perkara yang menghalang saya meneruskan hidup bersamanya," ujarnya.



Katanya, dia mahu menyelesaikan kemelut rumah tangganya secepat mungkin kerana masalah yang membelenggu dirinya dan suami berlarutan lebih dua tahun sebelum disahkan hamil lagi.


"Apabila melahirkan anak (Keisha) saya harapkan ada perubahan dalam perhubungan kami. Bukan itu saja, memikirkan kesihatan juga membuatkan saya menangguh hasrat hati".



Nabila Huda dan suaminya, Zaidi Zailani, mendirikan rumah tangga pada Disember 2008. Hasil perkahwinannya Nabila dikurniakan seorang cahaya mata bernama Keisha Lalila yang kini berusia lebih setahun.



Komen Amy Search pula berkaitan hal ini



"Saya baru tahu tentang hal ini. Itu pun selepas membaca akhbar hari ini (Selasa) yang melaporkan tentang tuntutan cerai anak saya.

"Memang saya terkejut dengan hal ini dan saya enggan memberi komen lebih-lebih kerana belum berjumpa dengan Nabila lagi," katanya. Ditanya adakah dia tahu selama ini Nabila mempunyai masalah rumah tangga, kata Amy, dia sekadar mendengar khabar angin sahaja tentang pergolakan rumah tangga anaknya itu tetapi tidak menganggapnya serius.


0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ