Senin, 22 Agustus 2011

Sinopsis Filem Legend of a Rabbit

Sensasi minat tengok filem animasi,bestt...and kdg2 comel sgt..

terbaru filem "Legend of a Rabbit" adalah film animasi dari china,jadi sensasi rasa bahasa Cina yang digunakant of cos kalau tgk wayang ada lah subtitle..



Dengar cerita teknologi 3 yang digunakan adalah setanding filem Kungfu Panda 2.

Filem nie pun berkisar Kung Fu jugak..So siapa yang nak tengok Animasi boleh lah tengok Filem nie..Sensasi pun tak tengok lagi,nanti dah tengok baru boleh kasik komen best ke tak..



Menggunakan khidmat suara dari artis-artis yang terkenal seperti Hanjin Tan,Kay Tse,Ekin Cheng dan Teddy Robin.


Filem ‘Legend of a Rabbit’ mengisahkan tentang Kebenaran, ini adalah hasil karya Chujing. Seekor arnab bernama Tu Er (suara oleh Hanjin Tan) yang tidak memiliki kemahiran seni bela diri telah diwasiatkan oleh sifunya yang sedang nazak (suara oleh Teddy Robin) agar mengembalikan sekeping Tablet Akademi Kungfu kepada anak gadisnya Peony (suara oleh Kay Tse). Sejurus tiba di kota, dia mendapati bahawa akademi tersebut telahpun ditawan oleh seekor panda jahat bernama Slash (suara oleh Ekin Cheng). Demi mengotakan janjinya kepada Sifu, dia tidak mempunyai pilihan lain selain menetap di akademi tersebut dan merasai kesengsaraan akibat ditindas. Akhirnya, Tu mengingati semula rahsia sebenar seni bela diri yang diajari oleh Sifu. Dia berjaya menewaskan Slash dan mengembalikan tablet tersebut kepada Peony.


Filem ‘Legend of a Rabbit’ telah pun ditayangkan di pawagam bermula pada 18 Ogos 2011.




















0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ