Kamis, 12 Mei 2011

Rozita Che Wan tanpa Mekap dan bulu mata palsu.

Haha anda bukan sahaja berpeluang tengok Rozita Che Wan yang comel nie tanpa mekap tebal dan bulut mata palsu,bahkan siap ada kudis kudis kat muka dia...ehe..

Rozita mengambil peluang untuk berlakon watak pengemis dalam drama Demi Dosa Siapa.






Kata Rozita:

"Saya mahu keluar dari dari zon selesa yang saya dah biasa terima. Kalau boleh saya mahu selepas ini mencuba watak-watak yang lebih mencabar dan ganas. Maksud saya ialah saya kalau boleh mahu berlakon dalam cerita-cerita aksi.

"Sebagai pelakon pastinya kita ada keinginan untuk mencuba sesuatu yang baru. Asyik bawa watak yang sama selalu semestinya bosan juga," katanya kepada murai.com.my

Dek kerana itu, jelas ibu kepada dua cahayamata ini, dia amat teruja apabila diberi peluang membintangi drama Dosa Siapa arahan Murali Abdullah iaitu Dosa Siapa.

Katanya, watak Halimah yang dijayakannya berbeza daripada yang sebelum ini, malah demi karakter itu dia sanggup tidak bersolek dan menjadi pengemis.

"Halimah ini dia mempunyai seorang kakak bernama Faridah. Mereka berdua ini telah ditahan dan dirogol oleh orang yang tak dikenali. Halimah berjaya melarikan diri tapi dia telah meninggalkan Faridah. Peristiwa gelap itu membuatkan Faridah berdendam dengan Halimah sehingga dewasa.

"Faridah mengambil ilmu hitam untuk membalas dendam pada Halimah dan telah mengakibatkan suaminya meninggal dunia dan merampas anak Halimah. Perbuatan Faridah membuatkan Halimah tertekan dan akhirnya meroyan, merempat dan hidup sebagai pengemis selama 20 tahun," katanya.

Selain Rozita Che Wan, drama tersebut turut dibintangi oleh Zamarul Hisham dan Sabrina Ali. Dosa Siapa bakal ditayangkan di slot Cerekarama, 7 Mei ini jam 10 malam.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ