Senin, 04 April 2011

Jom pergi ke“PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX Showcase berlangsung di KLCC dari 2-10 April 2010

F1 menjelma lagi tahun ini.Bagi semua peminat sukan F1 pasti teruja sangat .Tak sampai lagi seminggu Formula One Petronas Malaysia Grand Prix akan bermula iaitu pada 8 hingga 10 April. Jadi untuk menghangatkan semangat para peminat ,Petronas telah menganjurkan event di KLCC iaitu Petronas Malaysia Grand Prix showcase berlangsung di concourse level KLCC bermula 2 April hingga 10 April ini. Apa tunggu lagi,jom pergi tengok showcase yang diadakan sekali setahun nie..memang menarik.


Bahkan pada 6 April 2011 pukul 5.30 ptg, pemandu kumpulan hebat dari Mercedes GP Petronas Formula One iaitu Michael Schumacher dan Nico Rosberg akan naik ke pentas showcase di KLCC dan aka nada sesi bergambar dan tandatangan dengan peminat.Inilah masanya peminat harus pergi untuk bergambar dan dapatkan tandatanagn eksklusif pemandu terhebat F1 dunia!



Hujung minggu lepas sensasi dah pun pergi ke Petronas Malaysia Grand Prix showcase di KLCC, pelabagai cenderamata eksklusif F1 dijual dengan diskaun 20%



Ada keychain,topi,T-shirt,payung dan macam-macam lagu.Memang cantik semuanya,design sungguh eksklusif dan menyemarakkan lagi semangat F1 yang bakal berlangsung tak lama lagi.Masa nie lah kene cepat-cepat dapatkan barangan istimewa yang hanya ada setiap kali musim F1.
Kalau anda nak tengok barangan apa yang ada boleh ushar kat sini www.petmosestore.com





Tapi kalau anda pergi ke showcase Petronas Grand Prix di KLCC ada mcm-mcm lagi cenderamata yang ada,dahla dpt diskaun 20% jimat banyak.Ada juga pameran kereta Mercedes CLS 63 AMG yang sungguh menggiurkan..




Daily Trivia akan diadakan setiap hari dan pemenang bakal pulang dengan hadiah yang menarik.Anda juga boleh join dalam Simulator Challenge,bolehla nak merasa jadi pemandu F1.




Like Page Facebook Petronas Motorsport untuk tahu lebih lanjut lagi perkembangan terkini . http://www.facebook.com/PETRONASMOTORSPORTS?sk=app_7146470109




Layan Video Ad Campaign 2011 Petronas Formula One yang sangat menarik..

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ