Jumat, 22 April 2011

Yusry KRU bercinta dengan Lisa Surihani,pegang tangan masa tengok wayang

Pergh,pengarah,penyayi,penerbit dan banyak lagi "pe" iaitu Yusry KRU kini hangat bercinta dengan Lisa Surihani katenyer....amboi2..bukan main lagi...

Dulu Yusry pernah dapat gelaran playboy taw..sebab selalu bertukar girlfriend,sebelum Yusry bercinta dengan Erra,dia pernah bercinta dengan Sasha saidin,wardina,Juliana Banos,dan ramai lagi,lepas tue masa dah kahwin dengan Erra,mereka dikatakan bercerai sebab kononnya si Yusry nie syok kat Fasha sandha time Fasha jai heroin filem cicakmkan arahannya.

Lepas tue gossip lain,Maya Karin,kilafaiy,ada banyak lagi,sensasi lupa plak nama dia,yang berlakon jangan tegur tue,sapa tah nama dia,oh ya Julia Ziegler...dan terbaru plak Lisa surihani..

Sebelum mereka dikatakan tgk wayang filem Seru sampai pegang2 tangan nie,Yusry pernah pergi menonton teater Lat dengan Lisa dan Ibunya,dan mereka sangat mesra okey..siap yusry bwk mereka naik satu kereta..Yusry bukan ke bwk Lamborgini?ahh org kaya mesti byk keta lagi..isk2

ehem..adakah kali nie Yusry betul bercinta dengan Lisa?dengan Maya pun pernah pegang tangan gak kan...haha...mcm2



Terbaru, SS dapat tahu, Yusry dikatakan hangat bercinta dengan pelakon jelita Lisa Surihani pula. Bukan SS sengaja buat cerita ini sebaliknya gosip ini disampaikan rakan SS sendiri yang melihat kemesraan dua pelakon popular ini ketika menghadiri malam gala filem seram, Seru arahan bersama Woo Ming Jin dan Pierre Andre di TGV Wangsa Walk, Wangsa Maju, baru-baru ini.

Ketika melangkah masuk ke pawagam, Yusry dan Lisa bergandingan dengan diiringi ibu Lisa sendiri yang berjalan di depan mereka. Pada mulanya, rakan SS hanya memikirkan Yusry dan Lisa sekadar berkawan rapat saja sesama rakan artis tapi insiden yang berlaku ketika dalam panggung memberikan persepsi sebaliknya.

Depan mata rakan SS sendiri, Yusry dilihat memegang erat tangan Lisa yang mungkin ketakutan bila menonton salah satu babak yang meremangkan bulu roma dalam filem seram itu. Reaksi Yusry itu seperti seorang kekasih yang menenangkan pasangannya yang ketakutan seperti senario biasa yang dilihat membabitkan pasangan yang hangat bercinta.

Apapun, SS tumpang gembira jika benar Yusry dan Lisa bercinta seperti yang disampaikan rakan SS itu. Pada pandangan SS, mereka memang sepadan kerana masing -masing masih solo dan tidak terikat dengan sesiapa pun. Namun, jika gosip mereka bercinta ini tidak betul, SS minta maaflah lebih awal dan anggaplah ia sekadar gosip semata-mata, sekali gus asam garam dalam industri seni tanah air.

Yusri dan Maya Karin pernah keluar bersama menonton wayang bersama

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ