Jumat, 08 April 2011

Promosi Minyak Petrol Terbaru Petronas pada 10 April ini

Bercakap tentang minyak petrol utk kenderaan,pasti semua org mahukan minyak petrol terbaik utk kenderaan masing-masing.Yang penting,boleh jaga prestasi enjin,jimat dan lancar.

Kepada pengguna kenderaan di luar sana pasti anda sudah kenal dengan minyak petrol RON95 dan RON97. Pasti ramai yang tau kekuasaan kedua-dua minyak ini.Namun sensasi yakin pengguna mahukan minyak yg lebih lagi.



Pada 9 dan 10 april ini Petronas akan membawa berita gembira kepada pengguna motosikal dan kereta di luar sana. Petronas akan melancarkan minyak petrol jenis baru ,minyak yang bermottokan ‘Experience To Believe’di mana ia akan menjadikan kenderaan anda lebih berkuasa, lebih lancar dan juga lebih menjimatkan. Buat pengetahuan anda semua, petrol ini menggunakan teknologi kuasa Formula One.



Tidakkah anda ingin alami sendiri kelancaran pemanduan bagaikan memandu kereta F1?
Sebagai langkah pengenalan, Petronas telah memberi kesempatan kepada wakil-wakil media untuk mencuba keberkesanan minyak petrol yang terbaru ini dan ternyata maklum balas daripada pihak media adalah memberangsangkan.

http://paultan.org/2011/03/23/petronas-to-introduce-new-f1-technology-inspired-fuel-in-april/

http://star-motoring.com/News/2011/New-Petronas-fuel-with-oomph-next-month.aspx

http://www.btimes.com.my/Current_News/BTIMES/articles/petrol23/Article/index_html


Kenderaan menjadi lebih berkuasa,lancar,lebih laju,dan menjimatkan.Bahkan pemanduan semasa memandu menaiki bukit menjadi lebih mudah dan ringan.
Oleh itu, pada 10 april ini petronas akan mengadakan promosi untuk minyak petrol yang terbaru ini pada pukul 5.30 pm hingga ke 8.30 pm. Ia boleh didapati di semua 955 stesen servis Petronas seluruh negara. Bagi pemandu di Malaysia jangan lepaskan peluang ini untuk merasai sendiri kekuasaan minyak berteknologi Formula One menggunakan kenderaan anda sendiri.

Untuk tahu lebih lanjut lagi sila 'like' facebook
http://www.facebook.com/petronasbrands

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ