Selasa, 12 April 2011

Miss Malaysia Versi Pondan



Kalau sebut pasal Pondan ramai yang rasa sinonim negara Jiran iaitu Thailand yang banyak menganjurkan program seperti Miss Thailand (pondan), bahkan di Thailand pun Pondan diberi peluang untuk menjadi Pramugari.

Tapi Sensasi rasa ramai yang tak sangka sebenarnya kat Malaysia nie pun memang ada Majlis seumpanya..Miss Malaysia (Pondan)..

Dah lama okay...Semenjak 6 tahun lepas lebih kurang nyer,Sensasi masa tue belajar lagi kat sebuah Universiti di KL,lepas tue buatla keje part time banquet kat Hilton hotel Kl Sentral,masa tue Sensasi buat banquet untuk launching Nokia N series tak silap sensasi...Dekat Ball room sebelah siap ada Event Miss Malaysia Pondan okey.

Derang sume tinggi lampai,seksi,slim tapi agak boroi sket. Sekali pandang nampak mcm perempuan tapi bila tengok susuk tubuh yang tinggi dan agak2 tegap,rambut panjang,ada breast tp suara mcm garau je,ada yang suara lembut sket tp still suara lelaki..hadui...Masa tue baru sensasi tahu rupenyer kat Malaysia nie memang ada Miss Pondan..Cuma majlis seperti nie tak di hebahkan jer...kira mcm dibuat private untuk enjoy oleh golongan2 mereka dan penganjur mereka.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ