Senin, 31 Januari 2011

Engku Emran main kayu tiga,Erra malas ambil pusing


Kebelakangan nie ada rakan-rakan artis yang mula bergossip kononnya Engku Emran iaitu suami kepada Erra Fazira berlaku curang,ayat lebih manis sikit main kayu tiga la dibelakang Erra.

Erra sendiri pernah mendengar gossip nie tapi malas nak percaya dan tidak mahu bergaduh dengan Emran kalau takda bukti kukuh.Erra lebih suka relax ,tapi ada jugak tanya kat suaminya dengan nada bergurau.

Walaubagaimanapun Erra cakap lagi,dia pasti akan bersiap sedia dengan segala kemungkinan yang ada.


"Jujurnya, memang saya pernah dengar cerita yang mengatakan Emran mempunyai hubungan dengan wanita lain di luar tetapi saya selalu ambil pendekatan untuk tidak ambil pusing selagi tiada bukti kukuh.

"Kadang-kala orang boleh bercakap dan memfitnah macam-macam tentang kita. Jika benar dakwaan tersebut, saya sentias berdoa agar ditemukan bukti dan petunjuk,"


"Memang saya pernah bertanyakan perkara itu kepadanya tetapi dalam keadaan yang santai dan bergurau. Namun, selagi tidak terbukti, saya tidak mahu ambil serius.


"Tidak perlulah sampai kami berbalah di rumah semata-mata mendengarkan cerita yang timbul sedangkan belum terbukti kebenarannya," katanya yang mengakui pengalaman bergelar selama hampir 18 tahun dalam bidang seni banyak membantu dalam menangani gosip sebegini.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ