Selasa, 25 Januari 2011

Sheera Iskandar (Halimah Jongang) kena saman sebab potong Rambut

Penerbit syarikat, A. Aida Productions Sdn. Bhd. A. Aida dengan penuh muktamad dan yakinnya akan menyaman dengan disokong oleh dua peguam keatas pelakon utama drama, Halimah Jongang, Sheera Iskandar kerana melanggar kontrak drama berkenaan dan isu pemotongan rambut untuk filem


‘Belum pernah saya berjumpa dengan artis yang kurang ajar dan buat tindakan tak guna otak macam dia. Melanggar kontrak dengan menerima tawaran berlakon filem lain sehingga terganggu kesinambungan drama Halimah Jongang yang sepatut menjadi keutamaanya.

‘Saya terpaksa menanggung kesan atas kelakuannya itu. Saya rombak skrip keseluruhan drama dan cari props sesuai untuk wataknya itu terutama rambut palsu.

‘Saya tak faham mengapa dia tergamak memotong rambut pendek untuk filem tersebut, sedangkan dia tahu siri Halimah Jongang memerlukan banyak babak penggayaan rambut,’’ katanya penuh emosi kepada Utusan.


Sensasi:Rasa mcm kelakar pulak,hal potong rambut pun boleh menyebabkan Pelakon utama Halimah Jongang disaman,Sensasi rasa mcm masalah kecik jer kan sebab zaman skrg nie dah ada mcm2 rambut palsu .Bahkan kebanyakkan drama skrg menampilkan pelakon dengan rambut palsu.

Tapi tak tahu lah pulak kalau isu rambut dalam Halimah Jongang nie sangat penting.secara jujurnya bila sensasi menonton siri tue tak minat pun pada rambut halimah.

Mungkin dah tertulis dalam kontrak la kot tak boleh potong rambut.Atau adakah ini hanya salah satu propa untuk mendapatkan publisiti ?

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ