Senin, 17 Januari 2011

Keluarga Baru bahagia, Rabecca bersama Suami dan 3 orang anak.

Pelakon Rabecca Nur Islam sebelum ini sering dilanda kontroversi kerana sangat seksi dan memberi kenyataan yang tidak sepatutnya tentang tudung dan pernah dikatakan ditaja VIP.

Sebelum nie Rabecca pernah dikatakan mempunyai sugar daddy yang sudah mempunyai isteri.Namun gossip itu kini dah berakhir apabila akhirnya Rabecca berkahwin dengan Azam,seorang peguam berstatus duda dan mempunyai 2 org anak.

Azam juga adalah pemilik bersama sebuah firma guaman dan menghadiahkan sebuah rumah kepada Rabecca sebagai hantaran perkahwinan.

Rabecca Nur Al-Islam, 25, mengakhiri zaman bujangnya apabila selamat diijabkabulkan dengan Nor Azam Sulaiman, 43, pada 14 Januari 2010 di kediaman mereka di Ukay Perdana, kira-kira pukul 9.40 malam.




Pasangan pengantin tiba pada pukul 9 malam bersama 13 dulang hantaran bagi pihak lelaki dan 15 dulang dibalas oleh pihak perempuan. Dia turut menerima mas kahwin RM333.33 manakala wang hantaran dirahsiakan.

Pasangan mempelai itu akan berbulan madu di London dan Paris selama dua minggu pada 14 Februari depan.

Majlis resepsi perkahwinan mereka akan diadakan pada Sabtu untuk rakan-rakan dan pihak media di Hotel Flamingo, Ampang berkonsepkan Inggeris.

Sementara majlis resepsi untuk keluarga pula akan diadakan di Menara Kuala Lumpur pada Ahad.



Rabecca dengan Azam sudah 3 tahun bercinta sebelum berkahwin,bahkan anak-anak Azam dan anak angkat Rabecca iaitu adam pun sangat mesra..kalau tengok betul2 dah mcm adik beradik dah muka Adam dan anak-anak tiri Rabecca.

Rabecca kelihatan gembira dan bahagia dengan Azam dan anak-anak.Gambar-gambar bawah nie diambil sekitar bulan Mei ,July hingga hujung tahun 2010.










0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ