Rabu, 26 Januari 2011

Komen Nora Danish berkaitan Perpisahan Jejai dan Fasha. Mereka dah putus Dua bulan


Menurut Nora Danish,Jejai dengan Fasha dah putus cinta sejak 2 bulan yang lalu.Jejai yang cerita pada Nora Danish.

Fasha pulak cerita yang semasa Jejai kat Jepun setiap hari Jejai msg dan call dier,cume lepas Jejai pulang ke Malaysia mereka sudah tak berhubung lagi.

Nora berasa lega kerana Jejai membersihkan namanya dari kemelut percintaan Fasha dan Jejai.. Tapi walaupun Nora menafikannya,Sensasi tetap rasa perpisahan mereka tentulah kerana cemburu Fasha terhadap Nora Danish.

Jejai pulak adakah dia nak cuba ambik hati Nora jadi dia menceritakan perpisahannya dengan Fasha dua bulan lepas dan membersihkan nama Nora pada media? itu yang kita tak tahu..huhu..adakah Jejai nak pujuk Nora balik?nie spekulasi je..

Tp menurut Nora dia sekarang sedang menegnali seseorang yang lain...

Ramai peminat yang tengok gambar mesra Nora dan Jejai bersama keluaraga di Jepun mengharapkan Nora dan Jejai kembali bersama demi anak-anak..mereka mampu hidup bahagia sebab keluarga Jejai begitu sayangkan Nora.Jejai pun dulu pernah bercinta bertahun2 dengan Nora kan.


Sebagai seorang yang pernah kalah dalam perkahwinan dengan Jejai kerana org ketiga sedikit sebanyak pasti perpisahan Fasha dan Jejai dapat mengubati luka lama Nora.

Winning the break up is what matter.. kata org la :P



Komen Nora




“Saya lega kerana Jejai sudah menceritakan perkara sebenar,” kata aktres Nora Danish

“Saya nafikan gosip yang mengaitkan percutian saya dengan keluarga Jejai di Jepun sebagai punca perpisahan mereka sedangkan hubungan sudah putus dua bulan sebelum itu,” katanya.

Nora atau nama sebenar, Nora Danish Mohd Hanif, 29, berkata dia perlu bertegas dalam perkara itu kerana tidak mahu namanya dikaitkan lagi.

“Saya tidak mahu orang salah faham dan mengaitkan saya dalam perkara itu. Saya kena bertegas kerana sampai bila-bila pun saya akan dikaitkan dengan perkara ini,” katanya.

Nora sedih kerana sering dikatakan masuk campur dalam hubungan Jejai atau Rizal Ashram Ramli, 34, dengan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27.

“Saya sedar ada spekulasi yang sering mengaitkan nama saya kononnya mengganggu hubungan mereka.

“Walaupun gosip itu tidak menyebut nama, saya sedar ia ditujukan kepada saya tetapi saya cuma diam dan membiarkan masa menentukan. Sekarang sudah jelas dan terjawab,” katanya yang dihubungi, semalam.

Menurutnya, dia tidak ada hak untuk masuk campur dalam urusan perhubungan Jejai dengan Fasha kerana mereka bukan lagi suami isteri.

“Kami sudah lama bercerai dan kalau satu hari nanti mereka ditakdirkan berkahwin pun saya tidak ada sebarang masalah.

“Saya sendiri mengaku sedang mengenali seseorang ketika ini seperti yang Jejai katakan dalam akhbar hari ini (semalam),” katanya.

Nora berkata, sebelum mereka bercuti di Jepun pada 30 Disember lalu, Jejai ada menceritakan kepadanya hubungannya dengan Fasha sudah dua bulan berakhir.

“Saya cuma mendengar saja kerana saya tidak mahu mengambil tahu tetapi bersyukur kerana Jejai memberi kenyataan tidak mengaitkan saya dan saya tidak tahu mengenai kenyataan itu sehinggalah membacanya di akhbar.

“Sebelum ini saya sedih kerana ada sesetengah orang hanya mendengar pandangan sebelah pihak saja dan membuat spekulasi sendiri tanpa meminta penjelasan saya,” katanya.

Mengenai kenyataan Fasha, Jejai masih menghubunginya dan menghantar SMS sepanjang ahli perniagaan itu bercuti, Nora berkata, dia tidak tahu apa-apa.

“Mereka sudah putus dua bulan sebelum kami pergi Jepun, kalau Jejai hantar pun mungkin sebagai kawan yang bertanya khabar.

“Selepas hampir tiga tahun bercerai, ini kali pertama saya mengikut keluarga bekas suami bercuti,” katanya.

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ