Rabu, 12 Januari 2011

Facebook akan berakhir pada 15 March 2011,bakal diganti dengan DrBook dari Ddr Rozmey



Begitulah yang dikatakan oleh pengasas Facebook iaitu Mark Zuckerberg.Dia mengatakan menguruskan Facebook menjadi satu tekanan yang amat kuat kepadanya

“Facebook has gotten out of control,” kata Mark semasa sidang media di luar pejabatnya di Palo Alto. “and the stress of managing this company has ruined my life. I need to put an end to all the madness.”


Menurutnya lagi,pengguna Facebook tidak dapat lagi menggunakan Facebook bermula 15 March 2011.seluruh website Facebook akan dihentikan.Naib Presiden Pengurusan Teknikal Facebook menyuruh pengguna Facebook menyimpan gambar-gambar mereka di Facebook di tempat lain sekiranya tidak mahu gambar itu hilang selepas penutupan Facebook.


Dalam telefon dia mengatakan kalau Facebook ditutup itu bukan satu masalah besar kepada dunia,bahkan tanpa Facebook org akan mula bersosial dan berjumpa diluar dimana itu dikatankan lebih sihat drpd terperuk dalam bilik menghadap Facebook.

Ada dikalangan pengguna Facebook yang marah dengan berita ini,kerana selama ini 10 jam masa drpd 24 jam sehari digunakan untuk mengadap Facebook je je..mcm yang korang selalu buat,dan mcm yang sensasi buat jugak sampai terlambat update blog.


Kata Mark,dia tak kisah tentang duit,kerana sekarang pun dia dah multi billionaire.

Korang rasa berita nie betul ke?menurut akhbar International Business Times tiada kenyataan rasmi dibuat drpd Mark ,cuma laman blog Weekly World news je yang mengeluarkan cerita nie.mungkin tak betul la kot..

Yang paling kelakar bila DDR Rozmey nak memperkenalkan DrBook...huhuhuu

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ