Senin, 31 Januari 2011

Ujibakat mengarut American Idol 10,sungguh annoying



Korang tengok tak ujibakat American Idol 10.Ada yang menarik ada yang pelik dan ada jugak yang Annoying.

bahkan ada yang menyentuh jiwa tentang kisah percintaan seorang lelaki dan tunang nya.

Tai Video nie adalah video audition yang agak kelakar ,annoying dan tak masuk akal.

Kenapa dia nak masuk American Idol?Sensasi berpendapat mereka nie mmg kemaruk sgt nak masuk TV jadi caranya ialah dengan membuat audition pelik-pelik supaya disiarkan kat TV.maklumlah yang pergi audition je dah berpuluh-puluh ribu. tak sempat TV nak tunjukkan smuanya hanya memaparkan yang menarik sahaja.

So this gerl suara dier punyalah mcm kartun..Then masa dah habis audition dis gerl buat cerita plak dah yang kononnya Steven tyler puji sora dia bagus utk american Idol..kuikui...i miss Simon Cowell...mesti dia akan bagi ayat pedas

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ