Kamis, 13 Januari 2011

Jimmy pula tuntut Taat Setia Isteri di Mahkamah syariah (Tuntutan Nusyuz)


Sebelum ini gempar apabila dikatakan yang Suhaila lari daripada rumah kerana tidak percayakan Jimmy.

Rumahtangga pasangan nie goyah walaupun Suhaila mengandung anak pertama mereka.Jadi org ramai semua tertanya-tanya apa status perkahwinan mereka?

Terbaru yang sensasi dapat tahu kerana tidak ada pilihan lain Jimmy telah membuat tuntutan Taat Setia Isteri di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam,ala macam yang suami Rita Rudaini buat tue masa Rita mengandung anak kedua,sampai skrg takda cerita apa terjadi dengan kes Mahkamah Rita-Aidil.

Ok berbalik pada cerita Jimmy-Suhaila. Jimmy membuat tuntutan itu kerana sudah terlalu lama Suhaila tidak tinggal dengannya.

Dalam SMS Jimmy memberitahu:

“Saya tahu masih ramai yang membuat spekulasi mengenai isu rumah tangga saya. Saya minta maaf kerana tidak dapat nak menjawab panggilan kerana mahu menjaga nama baik keluarga mentua saya.

“Adatlah perkahwinan ada naik turunnya. Sedangkan lidah lagi tergigit ini pula suami isteri. Apa yang saya harap perkahwinan saya kekal selamanya. Kami hanya merancang, Allah yang menentukan.”

Bekas pengacara Trek Selebriti ini juga berharap akan ada berita gembira mengenai hal rumah tangganya dan meminta agar semua peminat mendoakan kebahagiaan rumah tangganya.

Ibu Suhaila ,Datin Muniroh memberitahu yang sebelum Jimmy membuat tuntutan itu Dia dah pun meminta pendapat drpd ibu mertuanya terlebih dahulu.

“Jimmy ada datang berbincang dengan kami mengenai hal ini dan bawa kes ini ke mahkamah. Ini hanya tuntutan biasa sahaja. Ia hanya permintaan biasa sebagai seorang suami.

“Tapi Suhaila tidak ke mahkamah pada tarikh yang ditetapkan kerana dia masih sayangkan Jimmy. Sebagai ibu, saya tahu mereka saling menyayangi antara satu sama lain,” katanya ketika dihubungi semalam.

menurut mak Suhaila,ada org yang cuba merosakkan hubungan Jimmy dengan Suhaila dengan menyampaikan pelbagai cerita dan membuatkan Suhaila merajuk,Bila kisah rumahtangga mereka pula sering dijaja di Internet,Suhaila bertambah malu dan enggan ke ofis.

“Selepas perkara ini heboh, Suhaila sudah enggan ke pejabat dan lebih suka berada di rumah. Saya risau dan berharap orang di luar dapat mendoakan kebahagiaan mereka,” katanya.

Biasa la tue,Suhaila sepatutnya faham dari awal lagi,sebab Jimmy adalah seorang Selebriti jadi cerita peribadi dia turut akan diketahui ramai,yang penting tanya pada hati adakah masih sayang dan cuba memperbaiki hubungan itu.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ