Rabu, 12 Januari 2011

Siti Saerah (Adik Dato CT) dikatakan bersalin selepas 4 bulan menikah?Saida enggan komen




Sebelum nie,gossip panas melibatkan seorang artis,adik kepada penyanyi terkenal tanahair dikatakan telah selamat melahirkan anak baru-baru ini walaupun usia perkahwinan baru 4 bulan.

Cerita gossip panas yang sensasi dengar nie tersebar tanpa disebut nama artis itu namun ramai yang membuat persepsi bahawa artis yang dikatakan itu adalah Siti Saerah kerana hint-hint yang dibarikan amat menjurus kepada Saerah.

antara hint-hint nya,artis nie baru berkahwin tahun lepas dan usia perkahwinan baru 4 bulan,selain pernah memasuki pertandingan realiti TV,Saerah sebelum ini pernah memasuki pertandingan One in a milllion dan berkahwin dengan Saiful Anuar pada 27 Oktober lalu.


Walaupun hint nya seolah-olah Siti Saerah,namun kita sendiri sebenarnya tak pasti tentang perkara ini,jadi Saida ,kakak kepada Siti Saerah diminta memberi sedikit komen tentang khabar angin yang kedengaran kebelakangan ini.

kata Saida:


"Saya tak boleh kata apa-apa tentang perkara ini, cukuplah sekadar saya mendoakan dia bahagia bersama keluarga barunya sekarang.

"Apa yang penting dia sudah pun bernikah dan mempunyai suami, saya harap dia dapat menjaga keharmonian keluarganya sehingga ke akhir hayat,"jelas Saida yang enggan mengulas lanjut tentang perkara itu.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ