Rabu, 26 Januari 2011

Zizan ke mahkamah Syariah kerana ambik Kad Nikah,bukan kerana masalah rumahtangga

Kata zizan dia cuma pergi ke Mahkamah Syariah untuk mengambil kad Nikah mereka dan menafikan yang rumahtangga mereka menghadapi masalah seperti yang digossipkan sebelum nie..

Walaubagaimanapun memang benar Zizan ada meminta nasihat daripada ustaz untuk rumahtangganya.tapi bukan kerana masalah rumahtangga,,.

Bagusla,sensasi harap rumahtangga mereka kekal la selamanya..maklumlah skrg nie selalu sgt dengar kisah perceraian artis.Semuanya mengejutkan je.

“Saya percaya ustaz lebih arif dalam memberi nasihat dan pandangan perihalsuami isteri selain daripada ibu bapa kami sendiri.

“Kami bukannya bertemu kaunselor bagi memperbaiki masalah rumah tangga seperti yang dilaporkan,” katanya.

Zizan bagaimanapun menasihatkan jika ada mana-mana pihak yang melihat artis ke mahkamah jangan terus membuat andaian kerana ia boleh menimbulkan fitnah.

“Kepada mata yang memandang di luar sana itu, jangan terus membuat andaian danberfikiran cetek, takut nanti boleh menimbulkan fitnah.

“Pejabat agama bukan hanya tempat mengendalikan kes nikah kahwin dan perceraian, banyak lagi perkhidmatan yang disediakan. Kepada pasangan yang sudah berkahwin pula, tidak semestinya bila keadaan sudah menjadi keruh baru hendak rujuk kepada pejabat agama,” katanya.

Tambah Zizan, antara nasihat yang diberikan oleh ustaz kepada dia dan isteri adalah mencari masa berkualiti bersama bagi mengeratkan hubungan suami isteri.

“Kami baru 10 bulan berkahwin dan baru balik dari bercuti di Bali, Indonesia. Ustaz tersebut juga menyarankan agar mencari kualiti masa bersama namun ia bukan bererti pasangan harus bercuti secara mewah.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ