Selasa, 25 Januari 2011

Wajah Lisa Surihani apabila sudah tua ,adakah seperti Neneknya kini?

Pernah tak anda tertanya tanya bagaimanakah rupa kita apabila sudah tua berkedut dan kerepot nanti?

Orang kata nak tahu rupa kita dah tua nanti,lihatlah wajah org tua kita ataupun nenek kita.Kalau tak banyak pasti ada sedikit persamaan,maklumlah ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasik..hehe ade kaitan ke peribahasa nie..

Oklah malas nak ckp banyak-banyak,korang mesti teringin nak tengok wajah Nenek Lisa Surihani,..comel je kan...


0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ