Kamis, 06 Januari 2011

Hafiz AF7 kemalangan 4 hari sebelum AJL25

Baru-baru ini Hafiz Af7 yang bakal berentap di AJL ke 25 pada ahad nie kemalangan ,Doktor menasihatinya agar berehat selama 5 hari ,namun memandangkan AJL bakal berlangsung tak lama lagi jadi Hafiz cuma sembat berehat selama 4 hari je.

Hafiz tetap bersemangat untuk membuat persembahan terbaiknya pada Ahad ini.Sensasi harap Hafiz cepatlah sembuh and good luck for this Sunday..

Berhati-hatilah ketika memandu,maklumlah kalau laju sangat nak break pun tak sempat..Sensasi rasa mesti Hafiz tak alert,atau leka semasa memandu laju sampai tak sedar kereta di depannya memandu perlahan.

Nasib baik Hafiz pakai Honda Accord ,kalau pakai kereta yang kurang kualitinya mcm tin konfirm dah cedera parah..huhu..



Waktu kejadian berlaku, saya dalam perjalanan pulang ke rumah (Damansara) dari rehearsal untuk Anugerah Juara Lagu (AJL). Saya akui saya memandu sangat lagu waktu itu kerana ingin pulang ke rumah cepat. Ketika berada di lane laju tiba-tiba saya berdepan dengan kereta yang bergerak dengan sangat perlahan.

Bagi mengelak untuk terus berlanggar dengan kereta itu saya pun terus membuat emergency break dan memusing steering kereta dengan cepat. “Tindakan itu telah menyebabkan kereta saya berpusing-pusing dan terus merempuh pokok dan tiang lampu jalan yang berhampiran. Dengan kuasa Tuhan, nasib saya baik kerana hanya bahagaian depan kereta sahaja yang berlanggar dan bukan bahagian tempat memandu

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ