Kamis, 27 Januari 2011

Fasha tunjuk bukti,kenyataan Nora Danish salah,dan Fasha yang putuskan hubungan

Nampaknya kenyataan Nora Danish yang sengaja masuk campur dengan memberitahu media yang dia tahu Jejai dan Fasha sudah berpisah dua bulan lalu,sekaligus memalukan Fasha,sebab Fasha cakap dia dan Jejai baru je berpisah..

Bila Wartawan tanya Nora ,kenapa Fasha cakap Jejai sentiasa menghubunginya ketika di jepun??Nora cakap mungkin Jejai cuma bertanya khabar sahaja.

Fasha yang rasa dirinya dimalukan seolah-olah dia yang terhegeh kat Jejai,jadi Fasha pun menunjukkan bukti-bukti bahawa dia dan Jejai putus dua bulan lalu adalah salah.

Dan Jejai yang mencarinya sana sini.Namun Fasha memutuskan hubungan mereka sebaik Jejai pulang ke Malaysia pada 18 January 2011.


Sebelum menunjukkan bukti-butki,Fasha terlebih dahulu memberitahu di Twitter miliknya








Fasha juga memberitahu bahawa Jejai telefon 10 kali sehari setiap hari semasa di Jepun dan setiap kali kol 1 jam..maknanya mereka bergayut 10 jam sehari..haha..mau bernanah telinga asyik cakap je..(mgkin Jejai kol 10 kali tapi takla sejam setiap kali) dan Jejai juga sentiasa menghantar SMS kepadanya.

Namun Fasha seolah mengelak diri,dan membuatkan Jejai tercari-cari Fasha,Jejai ada sms ibunya,pengurus Fasha dan rakan-rakan.

Jom tengok antara bukti Jejai menghubungi Fasha






Jadi dengan ini terbuktilah sebanarnya Jejai sayangkan Fasha dan Fasha yang break up with him..ok.So skrg kita sume dah tahu bukan Fasha yang terhegeh,,Clap2 to Fasha..hehe.

Menurut Fasha punce mereka break hanya mereka je yang tahu.

Sensasi rasa tindakan Fasha memberitahu hal sebenar nie bagus la jugak,supaya tahu yang bukan Fasha nak propa ckp baru je putus,padahal Nora kata dah 2 bulan..Jejai sendiri tak bgtahu bila mereka putus.

Salah siapa?adakah memang Jejai yang menipu Nora? Kalau Jejai yang tipu Nora,jadi Nora yang kelihatan seperti seronok dengan perpisahan mereka apabila memberitahu seolah2 dia dah lama tahu..

Biasa la wanita cantik,mesti punya ego maisng-masing taknak tunjuk kalah.

Apa pun sensasi harap Fasha dan Jejai tabah menghadapi perpisahan ini..

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ