Rabu, 09 Maret 2011

Baby Gaga ,Ice Cream yang diperbuat dari susu badan

Pernah dengar tak pasal Baby Gaga?


Baby Gaga adalah produk Ice Cream pertama yang diperbuat daripada susu badan.
Fasa pertama produk itu - dihasilkan menggunakan susu diperah daripada 15 wanita yang menyahut tawaran The Icecreamists Limited dalam iklan - dilaporkan habis dijual dalam tempoh beberapa hari saja.Susu itu dijual pada harga 14Pound(RM69) dan dihidangkan pelayan wanita menggunakan pakaian menjolok mata - sesuai dengan imej Lady Gaga.

Nama Baby Gaga hampir sinonim dengan Lady Gaga,menyebabkan Lady Gaga mengambil langkah untuk menyaman Restorant di convent Garden di London,Britain iaiti Restoran The Icecreamist Limited.

Lady Gaga memberi tempuh sehingga 12 March untuk menukar penjenamaan Baby Gaga kepada nama lain.

Lady Gaga menyifatkan produk ice cream tersebut amat menjijikan.Aik reti rasa jijik ke Gaga nie...bukan kah dia pakai dress diperbuat drpd daging mentah yang kemudiannya membusuk.

Menurut pemilik Icecreamist Limited Matt O'Connor, Nama Baby Gaga ,atau perkataan Gaga itu sendiri bukan hak milik Lady Gaga. bahkan katanya perkataan pertama yang keluar dari mulut bayi adala Ga-Ga.Dia juga berkata yang seni makanan yang dihasilkaj oleh syarikatnya tidak membahayakan kesihatan .

Bagaimanapun, penjualan Baby Gaga digantung sementara selepas pihak berkuasa tempatan merampas ais krim berkenaan untuk menjalani pemeriksaan kesihatan dan keselamatan.

Anda berani ke cuba ice cream susu badan entah dari siapa2 nie...?sensasi tak sanggup rasanya,.lebih rela minum susu lembu








Bagaimanapun, penjualan Baby Gaga digantung sementara selepas pihak berkuasa tempatan merampas ais krim berkenaan untuk menjalani pemeriksaan kesihatan dan keselamatan.


0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ