Rabu, 30 Maret 2011

Intan Ladyana dan Kamal Adli pula dikatakan tinggal bersama

Jarang sebenarnya sensasi dengar gossip paal Intan mahupun Kamal,umum dah tahu mereka berdua bercinta Cinta yg bermula dengan cinta lokasi,sensasi dah lupa derang berlakon drama apa masa tue..bionik kot?

tup tup rupanya mereka nie dikatakan bersekedudukan..menurut jiran-jiran di Kondo (Ampang) kelibat Kamal Adli sering kelihatan,kdg2 waktu pagi2 pun dah ada keluar rumah.Dan kononnya memang penduduk kat situ dah sedar dengan hal nie..maklumla,pelakon dua-dua dikenali ramai,byk drama dan filem yang dilakonkan mereka nie..tambah plak semua tahu mereka bercinta,makin org pasang mata nak spy...
tapi nie semua cakap-cakap org je,kene lah tanya sendiri pada tuan punya badan ...

menurut Intan,dakwaan yang mengatakannya tinggal serumah dengan Kamal adalah tidak betul sama sekali. Kamal tinggal bersama keluarganya.

"Memang tidak betul sangatlah kalau ada yang mendakwa kami tinggal bersama macam pasangan suami isteri," katanya

Mengakui Kamal kerap berkunjung ke rumahnya untuk berjumpa atau keluar bersama, Intan bagaimanapun berkata, aktor itu hanya menunggu di bawah dan jarang masuk ke rumah kecuali atas hal-hal tertentu atau kecemasan.

"Saya tidak menafikan Kamal selalu datang tetapi tidaklah sampai masuk ke rumah, apatah lagi untuk tidur bersama pula.

"Kebiasaannya dia akan tunggu di bawah sahaja. Kalau pun keadaan memaksa dia untuk masuk ke rumah, kami tidak akan berdua-duaan. Pasti ada pembantu peribadi saya atau rakan-rakan lain juga," katanya.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ