Kamis, 31 Maret 2011

Rahsia Cawat Tarzan akhirnya diketahui Sang Monyet


Monyet : Tarzan…, kenapa engkau sorang je yang pakai
cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke?

Tarzan : Tak ada apalah!

Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut?

Tarzan : Aku kata tak ada…, tak ada lah!

Monyet sungguh rasa tak puas hati dengan jawapan Tarzan. So dia
pun ajak kawan-kawan dia ke pondok Tarzan dan mengintai untuk congkel
rahsia Tarzan.

Seperti biasa, sebelum mandi Tarzan mesti buka cawat dia
(itulah satu-satunya cawat yang dia ada). Bila tengok aja keadaan
Tarzan yang berbogel tu, monyet-monyet tu pun ketawa dengan berdekah-dekah.

Monyet : Patutlah dia pakai cawat. Rupa-rupanya dia malu sebab ekor dia kat depan

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ