Rabu, 16 Maret 2011

Fazura pula bertudung

Baru-baru nie Irma Hasmie yang selesai mengerjakan Umrah telah mengambil keputusan untuk bertudung.

Nampaknya semakin ramai artis kita yang sudah mula berhijrah dan berubah kepada yang lebih positif.

Fazura pun dah bertudung ke?? Sebenarnya Fazura tak bertudung,tp masa tengah surfing-surfing terjumpa lah gambar nie.

Dalam banyak-banyak artis ,Sensasi belum pernah tengok Fazura bertudung lengkap mcm nie..sebelum nie ada gambar Fazura memakai selendang putih dengan wajah pucat tanpa make-up.

Sangat sweet kan Fazura bertudung,macam ustazah pun ada..Walaupun tudung nya tak se glamour tudung-tudung modern,shawl dan mcm-mcm lagi,tp nampak sweet sangat sejuk je mata memandang...




0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ