Jumat, 11 Maret 2011

Mahu beli Gadget eletronik,Pakaian berjenama,dan Makan di Restaurant dan banyak lagi dengan Diskaun 50%-90%. Hanya di Webuy.com.my



Kali ni Sensasi nak share tentang satu website yang sangat menarik iaitu Webuy.com.my .

Webuy.com.my adalah website jual barang dan dibeli oleh anda secara berkumpulan (group buying site) dimana barangan atau voucher restoran,spa,dan macam-macam lagi dijual dengan harga yang sangat menjimatkan iaitu dengan 50%-90% diskaun .

Secara berkumpulan?apa tue?

Contohnya pada 1st March 2011, Webuy.com.my menampilkan jualan(featured deal) makanan Spanish Tapas dengan harga hanya RM6.00 sahaja . Harga sebenar Spanish Tapas nie adalah RM20.90,tapi bila anda beli coupon /voucher di Webuy.com.my harganya Cuma RM6.00. Ini bermakna anda telah jimat RM14.90 iaitu 72% diskaun!! Tapi deal ini hanya akan “ON” sekiranya jumlah orang yang beli deal ini cukup pada masa yang diberikan


Sekiranya tak cukup pembeli yang diperlukan, deal akan “OFF”. Apabila the deal is OFF,takda siapa yang dapat menikmati deal tersebut,dan anda yang beli deal tersebut tidak akan dikenakan sebarang bayaran( tidak di charge langsung lah)

Tapi Deal untuk Tapas nie dah pun tamat,jadi mereka yang dah beli dapat makan Tapas dengan harga RM6 je....murah giler! Cept-cepat jangan terlepas Deal menarik Webuy.com.my lagi!!


Apa kelainan Webuy.com.my berbanding website jual dan beli secara berkumpulan yang lain??

Ada dua jenis site yang berkonsepkan “group buying site” iaitu yang menampilkan “deal” yang murah,asalkan murah je “deal” tersebut akan ditampilkan (featured) dalam website itu .

Tapi Webuy.com.my bukan setakat menampilkan deal yang murah,tetapi mementingkan kualiti dan “deal” yang sememangnya bagus.

Setiap deal yang ingin dipaparkan (featured) di webuy.com.my akan melalui proses pemilihan untuk memastikan pembeli berpuas hati dengan deal yang mereka beli. Webuy.com.my mahu pembeli menikmati makanan yang lazat dan sedap,acara menarik,barangan dan gadget berkualiti dengan harga yang super duper menjimatkan dan mampu dimiliki.

Bosan di KL,tak tahu nak pergi mana?takda idea nak makan apa? Tak tahu nak beli di kedai mana?

Jangan lupa melayari Webuy.com.my ,pasti ada featured deal yang menarik,bolehlah bawak girlfriend/boyfriend,keluarga pergi makan dengan harga yang jimat gila dan murah,atau beli pakaian atau barangan dengan diskaun yang anda dapatkan di Webuy.com.my

Anda juga boleh berikan pendapat (Suggestion) kepada Webuy.com.my untuk feature sesuatu Deal yang anda inginkan

Contohnya anda teringin nak beli baju berjenama di kedai A.anda pun suggest kepada webuy.com.my kemudian,pihak webuy akan cuba mendapatkan deal itu dengan kedai A supaya dapat diskaun antara 50%-90% .kalau Berjaya pihak Webuy.com.my akan featurekan deal tersebut di Webuy.com.my .



Gambar di atas adalah suggestion supaya difeature dalam webuy.com.my. iaitu Voucher membeli belah di Kissaten RM50 tetapi diberi diskaun 50% jadi RM25 sahaja.


Video Webuy.com.my

HOW IT WORKS!!




Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk menikmati Deal yang hebat dan menjimatkan ini.Lawatilah webuy.com.my sekarang ..

Webuy.com.my akan meng-update Featured Deal yang baru ,paling maksimum setiap 3 hari.

Dapatkan update tentang deal terbaru webuy.com.my melalui email atau anda boleh like dan berhubung dengan admin webuy.com.my melalui Facebook di http://www.facebook.com/webuynow

Tunggu! Ada lagi deal yang menarik untu webuy.com.my

Deal minggu ini, anda akan berpeluang untuk memenangi iPad 3G + WIFI. Macam mana ni? Asalkan seribu (1,000) orang membeli deal ini, pada harga RM 0, deal ini akan diteruskan. Kalau anda ingin mendapatkan iPad ini, cepat sebarkan berita hebat ini!!!


nak tahu lebih lanjut dan tengok Deal terbaru? layari Webuy.com.my sekarang

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ