Minggu, 27 Maret 2011

Hari Jadi Erma Fatimah diraikan dengan tarian lucah?

Baru-baru nie harijadi Erma Fatima telah dianjurkan oleh seorang sahabat.Surprise party jugaklah.

dan jemputan termasuklah orang orang kenamaan seperti Ketua Pengarah Istana Budaya, Mohamed Juhari Shaarani, bekas Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Rangkaian Televisyen Media Prima Berhad, Datuk Seri Farid Ridzuan dan produser drama bercorak Islam di TV AlHijrah, Kala Terbit Cinta, Zaiton Mohd Jiwa

apa yang menjadi isu,majlis sambutan hari jadi Erma Fatima dikatakan berunsur lucah..

Ada tarian berunsur lucah dari golongan mak nyah disajikan kepada penonton dimana nyah2 tersebut dikatakan beebikini,bahkan ada yang pakai g-string,berpaakaian jarang dan aksi menonggeng punggung ke arah jemputan dikatakan sgt biadap .

Oleh kerana hal ini wartawan utusan menegur dengan mempersoalkan pendirian Erma Fatima yang berimej muslim tetapi boleh mengenepikan prinsipnya demi menjaga hati penganjur.

komen wartawan itu

Barangkali ada masih menyokong persembahan lucah itu dengan berpendapat diadakan di lokasi tertutup dan dianggap “majlis persendirian”. Namun dengan kehadiran ramai tetamu yang pelbagai umur dan status, apakah persembahan itu perlu “dihalalkan”?

Adakah Erma tidak berani membuat keputusan yang mengguris

kan hati penganjur dan mengorbankan prinsip seperti dalam karya-karyanya? Adakah Erma sanggup meletakkan dirinya setaraf dengan majlis berunsur lucah itu? Rasanya biarlah hati penganjur terguris asalkan masyarakat percaya bahawa Erma benar-benar mengajak orang menuju kebaikan. Erma kena berdakwah terlebih


dulu kepada orang-o

rang yang dekat dengannya seperti penganjur majlis ini sebelum berdakwah kepada masyarakat.


Erma meluahkan rasa di dalam twitter,menurut Erma Fatima apa sahaja pemberian sahabatnya dia terima ,bahkan baginya tidak adil bagi org ramai menghina penari 2 tersebut yang mencari makan dengan cara begitu kerana mereka bukan palacur..

Bagi sensasi,sensaasi tak faham mcm mana penganju tue boleh nak anjurkan parti hari jadi mcm nie??pelik betul...









0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ