Rabu, 09 Maret 2011

Emma Watson berhenti Blajar di Universiti

Emma kelihatan begitu sempoi,simple dan ala-ala tomboy semasa di Campusnya di Brown University..



Bintang filem Harry Potter iaitu emma Watson baru-baru nie dilaporkan berhenti belajar dari Brown University dan meneruskan amalan sihirnya..tapi main sihir nie dalam movie jer lah.bukan cerita khurafat.

Walaubagaimanapun sebenarnya emma taklah berhasrat untuk terus berhenti belajar sampai bila-bila.cuma menurutnya dia terpaksa mengambil masa daripada belajar di University tersebut bagi menghabiskan penggambaran filem terakhir Harry Potter.

Chapter terakhir Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2 bakal ditayangkan pada bulan July nie...
entahla sensasi tengok part 1 hari tue tak berapa best lah..agak bosan,agak dragging dan asyik2 nak berlawan dengan voldemort tak habis-habis. walaupun dah beberapa siri Harry Potter yang sensasi tengok agak bosan tapi tetap jugak nak pergi tgk bila ada movie terbarunya,..

Kata emma "Saya sangat suka belajar di Brown,dan sy suka belajar lebih dari apapun tetapi kebelakangan nie terlalu banyak benda yang harus di lakukan dalam satu masa,dan itu agak mustahil..jadi saya membuat keputusan untuk berhenti belajar dan menghabiskan penggamkbaran filem terakhir Harry Potter dan kemudian saya akan fokus untuk menghabiskan ijazah"

Emma tak lama lagi akan menginjak umur 21 tahun pada bulan depan.


0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ