Sabtu, 19 Maret 2011

Gambar terbaru Collin Farrel ,Gemuk,Kepala hampir botak,dan bercinta dengan Rihanna

Siapa yang tak kenal dengan Collin Farrel,lelaki yang sering kelihatan berjambang ,dan mempunyai bulu kening,bulu tangan yang lebat...kira dlm kategori hairy man jugaklah.
Not to forget,a good actor as well.

Terbaru Collin Farrel dah jadi boroi?tak caye tengok lah gambar nie...rambut pun dah nipis...Dengar cerita Collin farrel sering keluar dating dengan Rihanna senyap2,siap balik berasingan utk mengelak drpd dilihat paparazzi..tapi sensasi rasa mcm tak cun je collin dengan Rihanna..mungkin nie sume rumours je..




Kecewa dengan penampilan baru Collin Farrel nie...haha,sensasi yakin ramai yang dah agak,nie sbnrnye adalah watak terbaru filem yang dilakonkan oleh Collin Farrel,tajuk filem komedi nie ialah Horrible Bosses...memang horrible betul lah...sampai bulu tangan dier kat dlm gambar nie dah rupe bulu beruang..hehe

Collin Farrel mengikut jejak langkah Tom Cruise yang berlakon jd hodoh apabila namanya hampir tenggelam,dalam Filem yang bertajuk Tropic Thunder..

Kat bwh nie gambar rihanna yang sempat dirakam ketika cuba balik berasingan dengan collin Farrel di sebuah restoran luar bandar...Tp Rihanna kelihatan kureng menarik kat sini..

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ