Senin, 21 Maret 2011

Selamat Bertunang Danny X-Factor dan Leen

t
Akhirnya Danny X-Factor sudah bertunang dengan kekasih hatinya Leen yang juga merupakan seorang pramugari Air Asia.Maklumlah sebelum nie kan Danny pernah bekerja sebagai pramugara Air Asia selepas tak aktif dalam dunia nyanyian.Mungkin perkenalan pasangan nie aalah sewaktu bertugas bersama...

Tahniah Sensasi ucapkan kepada Danny dan Leen,semoga jodoh mereka berpanjangan sehingga ke jinjang pelamin...

Tapi Majlis pertunangan Danny nie dah mcm majlis kahwin dah,aha bukan apa,pasangan bertunang nie pakai pakaian pengantin,selalunya kalau bertunang,lelaki tak pakai sedondon kot dgn wanita,bahkan selalunya si lelaki tak dibenarkan hadir sekali waktu bertunang,..

Tapi sume tue adat je,adat nie bila-bila pun boleh berubah ikut peredaran masa asalkan tak membatasi agama.

Mungkin Danny kena hadir sama sebab jemputan majlis tunang nak tengok la artis kan..hehe...apa pun semoga mereka berbahagia...








0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ