Selasa, 14 Juni 2011

“OPEN 4 INCUBUS” , Contest memilih Band untuk pembukaan Konsert INCUBUS & Cara Menangi Tiket Konsert INCUBUS



Tahun 2011 memang meriah dengan Konsert-konsert dari artis dan Band antarabangsa.Kali ini sekali Lagi Tune Talk membawakan Konsert yang bakal berlangsung pada 23 July 2011,Sabtu di Stadium Negara Pada pukul 8 malam.

Bagi peminat music Rock ,pasti anda menantikan Konsert INCUBUS .


Menangi Ticket ke Konsert INCUBUS??


Anda Boleh menangi Tiket ke Konsert INCUBUS melalui Radio Fly.Fm dan juga Hot.FM,ada dua jenis iaitu Rockstar Ticket dan Normal Ticket.

Rockstar tickets (exclusive) : Bagi pemegang Tiket Rockstar anda akan diambil oleh pemandu dalam kereta Mewah ke Konsert tersebut,anda akan menjadi antara yang pertama dibenarkan masuk ke tapak Konsert jadi anda boleh pilih nak duduk mana sebab free seating, pre-cocktail, sesi berjumpa dan bermesra dengan Band Incubus.

VIP tickets (limited) :
ada pre-cocktail,dan masuk ke tapak Konsert awal.





Tunggu..bukan tue jer,akan ada lagi kejutan buat peminat semua…


Likes Facebook Tunetalk untuk maklumat Lanjut (http://www.facebook.com/tunetalk)








Contest Band yang bakal beraksi untuk Pembukaan Konsert INCUBUS

Apa yang menariknya untuk Konsert Kali ini,satu ‘Contest’ Battle of The Bands akan diadakan untuk memilih satu Band yang bakal beraksi untuk ‘pembukaan’ Konsert INCUBUS.

Bagi mereka yang mempunyai Band ,Inilah peluang anda untuk menonjolkan bakat dan merebut peluang beraksi di hadapan ribuan peminat Rock Band Amerika yang terkenal INCUBUS,sekaligus membuka mata produser-produser music dan peluang anda untuk berkembang dengan lebih lagi dalam industry ini..

Entries Period : 13 June 2011 (00:01hours) – 26 June 2011 (23:59hours)

Bagaimana nak menyertai??


1) Kontest ini terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat.

2) Pada tempoh Entries Period ini peserta boleh mendaftar/register di Facebook Tunetalk (http://www.facebook.com/tunetalk) di application Open 4 Incubus

3) Setiap Band hanya dibenarkan menghantar satu penyertaan sahaja.

4) Band haruslah mengupload “Music Video’ atau “Audio Recording” untuk Vocal Performance mereka di www.Youtube.com dan share link melalui Applikasi FB tersebut semasa tempoh ini.

Pada 27 June 2011, Tune Talk dan Panel hakim yang terpilih akan senarai pendek 10 Top Band yang bakal meneruskan perjuangan mereka.

10 Top Band ini akan di umumkan di Facebook Tune Talk pada 27 June 2011

VOTING TOP 10 Period : 4 July 2011 (00:01hours) – 10 July 2011 (23:59hours)


Untuk Top 10 Bands ini .mereka akan dibantu oleh Astro Hits,dan diberikan masa Seminggu untuk menghasilkan Music Video mereka beraksi.Video ini akan di ‘upload’ di Tune Talk Facebook Fan Page pada 3July 2011 untuk di undi/voting
Anda nak Undi,ada 2 cara:-


1) Melalui Applikasi Facebook
Voting Application akan diletakkan di Facebook Fan Page Tune Talk.Hanya 1 Vote dibenarkan untuk setiap pengguna Facebook.

2) Melalui SMS
Terbuka kepada pengguna Tune Talk. Untuk mengundi Taipkan ‘ Nama Band’ dan hantar ke 7777. (setiap SMS di caj RM0.20)
Tiada Limit untuk SMS bagi setiap pengguna. Tunggu apa lagi cepat-cepatlah jadi pengguna Tune Talk untuk mengundi!!

5 Band yang mendapat undian tertinggi bakal meneruskan perjuangan ke peringkat TOP 5 Bands


VOTING TOP 5 Period : 4 July 2011 (00:01hours) – 10 July 2011 (23:59hours)
Top 5 Bands akan beraksi di Grand Finale ground Event pada 16 July 2011 yang bakal diadakan di Klang Valley (tempat bakal diberitahu nanti).

**Kos pengangkutan penginapan dan lain-lain ditanggung sendiri oleh peserta


Point awal akan diberikan kepada setiap Band berdasarkan undian sebelum ini.bagi Band yang mendapat undian terbanyak sebelum ini akan mendapat 6 point,seterusnya 5 ,4,3,2 point masing-masing.

INCUBUS akan membuat pilihan Final dan menyumbangkan 4 point kepada kumpulan yang mereka pilih. Jadi kumpulan dengan Point paling banyak akan Berjaya dan menjadi Band yang bakal membuat persembahan Pembukaan semasa Konsert INCUBUS nanti…

Sidang Media untuk memperkenalkan Band Persembahan Pembukaan akan diadakan pada 22 July dimana Band yang Berjaya harus ada di Sidang Media bersama INCUBUS,dan bakal beraksi pada 23 July 2011.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ