Minggu, 26 Desember 2010

Adakah Shah Jaszle curang dengan Maria Farida?


Seorang blogger,dari blog hiburan tempatan yang menghadiri anugerah Skrin 2010 telah menyampaikan satu gossip yang katanya dilihat dengan mata kepala beliau sendiri.. Samada betul2 beliau ternampak aksi cium2 antara artis tersebut atau tersalah nampak,tak boleh lah sensasi nak confirmkan...

Mengikut spekulasi orang ramai,artis lelaki yang paling kena dengan hint2 yang diberikan mcm Shah Jaszle yang sedang hangat bercinta dengan seorang Janda berusia 40-an iaitu Maria Farida.Percintaan mereka dpt dihidu setelah masing2 dengan terbuka memanggil sayang,i love you,abang,dan mcm2 kata2 cinta dan rindu...Ada dikalangan rakan Maria Farida yang menasihatinya agar tidak lemas dalam lautan cinta..


Dan spekulasi tentang Janda Muda yang dikatakan tersebut baru bercerai hujung 2009 dan pernah berlakon bersama lelaki tersebut,kemungkinan adalah Wan Sharmila..
Ish ish,takkan mereka sanggup buat mcm tue,entahlah..susah plak sensasi nak percaya..tp takda apa yg mustahil sbnrnya... So kita tunggu jer la, shah Jaszle dan Wan Sharmila tampil membersihkan nama masing-masing sekiranya gossip nie tak betul...




"Dengan puluhan manusia yang keluar daripada pintu dewan semalam, seorang pelakon lelaki muda yang sebelum ini pernah digosipkan bercinta dengan seorang janda dengan begitu selamba melakonkan aksi panas, dengan mencium seorang lagi janda muda, betul-betul di depan pintu dewan.

Mungkin disebabkan kekasih jandanya tidak hadir bersama menemaninya ke majlis anugerah paling berprestij, lantas pelakon lelaki ini mengambil kesempatan flirty-flirty dengan janda muda lain. Apa ke pelik, semua taste pelakon lelaki ini, janda-janda belaka?

Cerita ini bukan kami dapat daripada orang lain, mata kepala kami sendiri yang tengok aksi cium mulut tersebut. Apa, pelakon lelaki & janda muda ini tak tahu adab, ramai gila yang memandang aksi mereka. Ini kalau kami sebut nama, memang satu Malaysia kenal pelakon lelaki, tetapi mungkin teragak-agak untuk mengingat kembali nama si pelakon berstatus janda muda tersebut.

Yang si janda ini pun satu hal, mungkin sengaja berbuat demikian untuk publisiti. Memang’lah tak popular, tapi jangan guna taktik kotor untuk dapatkan publisiti murahan. Agak meluat, masih terngiang-ngiang suara pelakon janda ini gelak kuat-kuat ala bimbo tempatan, nightmare dow!

Hormati’lah orang sekeliling, serta krew produksi yang memang nampak perangai gatal pelakon lelaki & janda muda ini. Adab tu letak di mana, lutut?"

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ