Selasa, 14 Desember 2010

Justin Bieber Curang dengan Selena Gomez,bercumbuan dengan perempuan lain

AMboi Justin yang masih berusia 16 tahun kini dah pandai main kayu tiga? Ish ish ish...ini lah penangan jadi selebriti yang diminati oleh ramai teenagers seluruh dunia.


Selepas Gossip cinta antara Selena Gomez dengan JB,Pelakon yang pernah membintangi Video Klip Justin Bieber untuk lagu " Baby" iaitu Jasmine Villegas pulak yang dilaporkan bercium dengan Justin.

Justin Bieber yang dikatakan sedang hangat bercinta dengan Selena Gomez dilaporkan mula rapat dengan bintang That's So raven, Jasmine Villegas.

Menurut sumber kepada akhbar, Justin dan Jasmine ditemui di sebuah lokasi rahsia di Atlanta dan mereka sedang bercumbuan pada ketika itu.


"Justin dan Jasmine mula rapat dan sering kelihatan bersama sejak kebelakangan ini. Mereka membuat rakaman video sesama sendiri dan sekali sekala pasangan itu bercumbuan," kata sumber tersebut.

Tambahnya, Selena pula dijumpai bersama Justin sarapan bersama pada minggu lepas di Philadelphia.

"Difahamkan Selena sering menceritakan mengenai Justin kepada teman-temannya. Justin pula kini mengelirukan semua kerana memberi tanda soal adakah Justin sedang bercinta dengan dua gadis yang dua tahun lebih berusia daripadanya?




mata Justin tengok kat mana tue?


"Selena pernah berkata dia sanggup melakukan apa saja untuk Justin. Pasti Selena akan bengang jika dia tahu tentang hubungan Justin dengan Jasmine nanti," kata sumber itu lagi.



Macam kurang sesuai pulak sebab Selena kelihatan lebih besar atau tinggi daripada Justin Bieber..
Mana satu pilihan Justin Bieber..hmmm....

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ