Rabu, 08 Desember 2010

Elly sorok status ,Suami atau kekasih?




Sehingga kini Elly Mazlein enggan mendedahkan status dirinya samada masih bujang ,atau sudahpun berkahwin..

Elly sering kelihatan bersama seorang lelaki kemana sahaja bahkan,pernah wujud gossip melihat Elly ke hotel bersama lelaki tersebut tetapi Elly Mazlein enggan komen.



Sensasi rasa kalau kahwin mengaku je kahwin takla org bercakap buruk kalau terlihat keadaan yang mencurigakan,nama pun bersih dari tohmahan masyarakat..

Elly mengakui, dia perlu menjaga hati pelbagai pihak, sekaligus keadaan tersebut menyebabkan dia lebih selesa mengunci mulut.
"Saya tak ada masalah jika ada pihak yang sering kali ternampak atau terjumpa dengan saya bersama lelaki tersebut dan kami kelihatan mesra persis pasangan bercinta atau pun suami isteri. Siapa dia, saya tak boleh nak jelaskan kepada umum. Saya tak kisah dengan apa yang difikirkan oleh orang ramai jika terserempak dengan kami.

"Sama ada, lelaki itu suami atau kekasih, saya enggan komen lanjut kerana ada ia terlalu peribadi dan banyak hati yang perlu dijaga," katanya tenang mengulas mengenai lelaki yang sering kali ditemui bersamanya.

Mengakui belum bersedia untuk mendedahkan status dirinya kepada umum, lafaz pelantun lagu Bakawali ini, kalau segalanya sudahpun dapat disahkan dan semuanya sudah berjalan dengan baik, baru hal itu akan diuar-uarkan.

."Saya perlu memastikan kedua-dua belah pihak bersedia barulah segala persoalan akan dirungkaikan," katanya Elly Mazlein

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ