Rabu, 29 Desember 2010

Kisah Coli Laser dan Julia Perez




Bukan setakat baju je yang selalu singkat,bahkan pemikiran Jupe atau Julia Perez nie pun sememangnya secetek pakaiannya jugak..

Kisah tentang Laser semasa perlawanan AFF ,ala yang Malaysia belasah 3-0 kat Indonesia,masih menjadi bualan ramai pihak.

Tak terlepas Jupe yang mencari publisiti murahan dengan membuat kenyataan bahawa dia akan memakai pakaian dalam lengkap dengan Laser untuk mengganggu konsentrasi pemain bola sepak Malaysia..

Kenapa Jupe perlu buat mcm tue?adakah dia sendiri sedar yang pasukan Indonesia tidak hebat sehingga memerlukan dia untuk mengganggu pemain Malaysia?kesian..

Julia Perez nie memang terkenal dengan keseksiannya dan suka mendedah body kat orang ramai..

Plis lah Jupe..Dont make urself a joke....kenapa Jupe memilih Coli sebagai pilihannya sebab Jupe nie memang nak sgt tunjuk kat orang dada dia..hee tak senonoh je..



Awas skuad bola sepak Malaysia! Sebagai langkah membalas dendam atas gangguan cahaya laser ke atas penjaga gol Indonesia di Stadium Bukit Jalil kelmarin, Julia Perez menyiapkan senjata sulit untuk pemain Malaysia esok.

Kata Julia, pemain Malaysia akan ‘diajar’ melalui cahaya laser, tetapi ia lebih unik kerana dipancarkan dari coli khasnya.


“Saya akan turun padang menyaksikan perlawanan pusingan kedua Indonesia menentang Malaysia di Stadium Bung Karno di Jakarta.

“Kali ini saya akan pakai coli dilengkapi cahaya laser - biar buta mata semua pemain Malaysia.


“Saya tak rela pasukan Indonesia diperlakukan begitu oleh penyokong Malaysia di Kuala Lumpur,” katanya.


Dalam perlawanan pusingan pertama di Kuala Lumpur kelmarin, Malaysia membuat permulaan meyakinkan apabila membenam Indonesia 3-0 dalam perlawanan akhir pusingan pertama Piala Suzuki.

Indonesia mendakwa, gangguan pancaran laser yang dihalakan kepada penjaga gol pasukan itu menjadi punca mereka tewas teruk.


Walaupun dilihat seperti bergurau, penyanyi dangdut dan aktres simbol seks itu sebenarnya serius dengan janjinya.

“Memang saya akan datang bersama coli laser, kecuali ada arahan dikeluarkan melarangnya,” katanya

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ