Senin, 13 Desember 2010

Elyana menafikan Video menari dalam tandas bukan dirinya?



Sensasi dah tengok Video nie beberapa hari yang lepas...Tapi tak sempat nak hapdet sebab biasala weekend mesti sibuk dengan keluarga iaitu emak saya dan adik.

Selepas sensasi mengamati Video nie,pada pandangan peribadi sensasi ini memang Elyana,...Tapi zaman Elyana masih kurush,maklumlah zaman remaja Elyana dulu.

Dulu Elyana pun dikenali di Shah Alam sebagai seorang yang agak sosial.Lagipun suara yang dalam Video tue pun memang serupa ngan suara Elyana,cuma rakan-rakan dalam video itu ada bunyi sabah.

Tapi menurut empunya badan iaitu Elyana,dia telah menafikan bahawa dalam Video nie adalah dia...Katanya mungkin pelanduk dua serupa..

Bagi sensasi kalau Elyana menipu sekalipun,memang patut pun,maklumlah Video tue lama,tambahan Elyana kini sudah berumahtangga banyak hati yang perlu dijaga..

Hati suami,mak bapak mertua lagi...

Apepun sensasi sukee sgt lakonan Elyana dalam siri Dunia Baru Reunion yang lepas...BEST!


Ini komen Elyana berkenaan Video tersebut :


Adalah dimaklumkan bahawa perempuan yang mirip Elyana dalam video yang anda tonton adalah BUKAN Elyana. Diharap semua tidak ada salah faham dalam kepala tu. Memang 100% bukan. Perkara ni dah di-confirm-kan sendiri oleh tuan punya badan..

Kepada ElyanaLovers semua, kalau ada sesapa tanya, betul ke Elyana dalam video tu, korang just jawab, "NO!". Sekali lagi, memang BUKAN Elyana. Bukan kami menyangkalnya tetapi ianya fakta, bukan Elyana.. Samada Elyana yang dulu @ sekarang, memang bukan k.

Harap semua sedia maklum, dan terima kasih atas sokongan korang semua selama ini. Elyana loves you guys .Kami berkeras disini agar tolong jaga sikap anda ketika mengomen. Thanks :3

p/s: ada jugak org mirip Elyana kat Malaysia ni, haha lol!



0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ