Kamis, 30 Desember 2010

Liyana Jasmay menagih cinta Syamsul Yusof


"Terus-terang, saya memang tidak pernah berkawan dengan Syamsul sebelum ini. Apatah lagi bila berlakon bersama dengannya. Jadi bila dia beri watak isteri dan dia suaminya, saya rasakan ia satu cabaran buat saya. Oleh itu saya minta kerjasama Syamsul untuk dia lahirkan rasa cinta dan sayang dia sekurang-kurangnya sebanyak 20 peratus kepada saya.

"Memang agak sukar pada mulanya kerana dia seorang yang masih sedikit ego sewaktu mula-mula kami jumpa dan sangat sukar hendak mendekatinya. Tapi hari demi hari bila kami semaikan perasaan cinta itu melalui telefon serta keluar bersama, sedikit demi sedikit kami sudah boleh jadi rapat dan selesa.

"Jadi saya harap, penonton dapat rasa apa yang kami nak sampaikan disamping babak seram yang terdapat dalam filem ini. Tetapi ia hanya untuk menjayakan filem ini sahaja," jelasnya ketika ditemui dalam tanyangan media filem seram Khurafat arahan Syamsul Yusof.

Manakala anak kepada pengarah tersohor, Datuk Yusof Haslam pula turut mengakui bahawa Liyana antara pelakon yang dapat menggembirakan harinya setiap kali menjalankan pengambaran filem Khurafat.

"Saya memang susah nak dekat dengan orang yang baru saya kenal dan bercakap. Sudah tentu ia mengambil sedikit masa. Tapi bila Liyana beritahu hasratnya untuk mewujudkan kan perasaan cinta itu sebelum pengambaran saya pun cuba sepenuhnya untuk mendapatkan mood itu.

"Terus-terang saya katakan, dia memang pandai menghiburkan hati saya ketika dalam set walaupun kami sebenarnya menjalankan pengambaran cerita seram. Saya akui Liyana memang seorang pelakon yang hebat dan saya memang nak sangat dia berlakon dalam filem saya sejak awal lagi,'katanya sambil diperhatikan oleh Liyana Jasmay.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ