Senin, 07 Februari 2011

Adam Sandler Dapat Satu Bintang di Hollywood Walk Of Fame

Adam Sandler didampingi isteri tercinta, Jacqueline Samantha Titone, anak Sadie Madison Sandler dan Sunny Madeline Sandler yang turut meraikan kejayaannya itu.


Adam Sandler memang pelawak yang berbakat.Kalau ada je Movie yang dilakonkan oleh Adam Sandler,Sensasi pasti teruja nak tengok..mesti kelakar.

Bukan setakat seorang pelakon berbakat,Adam juga seorang penerbit dan penulis skrip filem.Bukan calang calamg selebriti hollywood yang boleh mendapat bintang di Walk Of Fame..Jadi dengan mendapat bintang nie,Adam Sandler dah dapat satu lagi reputasi baik dalam bidangnya.

Antara filem yang pernah dibintangi olehnya adalah "Grown Ups", "Bedtime Stories", "You Don't Mess with the Zohan', "Click", '50 First Dates" dan "The Longest Yard".

Anugerah yang pernah diperolehi oleh Adam Sandler sepanjang kerjaya sebagai seorang pelakon ialah "Blockbuster Entertainment Award for Favorite Actor – Comedy", "Kids' Choice Award for Favorite Movie Actor", "MTV Movie Award for Best Comedic Performance", "People's Choice Award for Favorite Motion Picture Star in a Comedy" dan 'Razzie Award for Worst Actor" dalam filem "Big Daddy".

Selain Adam Sandler, antara selebriti yang namanya terukir di Hollywood Walk Of fame adalah Michael Jackson, Janet Jackson, Samuel L. Jackson, Elton John, Nicole Kidman, Bruce Lee, Keanu Reeves, Larry King, Paula Abdul dan ramai lagi.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ