Minggu, 20 Februari 2011

Bunga Citra Lestari tidak boleh diet,baby Noah mirip wajah Ashraf dan berdagu Bunga.

Setelah 4 bulan melahirkan bayi sulungnya,Bunga Citra Lestari masih belum menurunkan berat badan.Sebagai seorang selebriti,memang bunga berasa agak risau tetapi menurutnya dia tidak berdiet tetapi ada mengikuti program untuk meurunkan berat badan.

"Saya tidak boleh berdiet. Cuma saya sekarang mengikuti program untuk menguruskan badan," ujar ibu kepada Noah ini.

Menurut Bunga, anak sulung mereka sudah mengikuti beberapa sifat dia dan suaminya.

Salah satunya adalah sifat sensitif Ashraf.

"Ya, dia sensitif. Tapi lucunya, semalam saya menghantar gambar Noah kepada ibu bapa saya di Kuala Lumpur.

"Mereka mengirim pula gambar saya semasa kecil, ya kami mirip" ujar Ashraf.

Tambah Bunga, raut wajah Ashraf dan Noah saling tidak tumpah tetapi berbeza pada bahagian dagu.

"Kalau daripada bahagian mata dan ke atas itu sama seperti saya. Tapi kalau dagu dan pipi itu mirip ibunya," ujar Ashraf.

Wajah Noah yang dikatakan seiras Ashraf Sinclair semasa bayi tetapi memiliki pipi dan dagu seperti Bunga citra Lestari

Gambar kenangan ketika Bunga baru selamat melahirkan bayi sulung mereka
Gambar terbaru Bunga Citra Lestari yang ditemui di Jakarta semasa menjalani program penurunan berat badan.
Gambar Noah terbaru berusia 4 bulan didukung ibunya Bunga disamping ayahnya Ashraf Sinclair


0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ