Minggu, 20 Februari 2011

Stephen Rahman (Pelakon utama Merong Mahawangsa) sudah berkahwin September tahun lepas



Pelakon Utama Merong Mahawangsa iaitu Stephen Rahman yang mula dikenali di Malaysia melalui teater Puteri Gunung Ledang dan kini membintangi filem Merong Mahawangsa merupakan lelaki kacukan English-Melayu.

Tapi sebelum ini Stephen Rahman tinggal di Europe dan memulakan karier sebagai seorang penyanyi,kemudian koreografer tarian dan banyak memenangi anugerah,kemudian dia melebarkan sayap dengan melibatkan diri dengan pementasa teater.Terbaruu menjadi pelakon utama dalam Filem arahan Yusry KRU yang bakal ditayangkan tak lama lagi.

Pelakon kacak filem epik Hikayat Merong Mahawagsa, Stephen Rahmah Hughes mengakui sudah berkahwin September tahun lalu.

Dia memilih koregrapher tarian Anjali Mehra yang berasal dari New Delhi sebagai pasangan hidupnya.

"Saya berkahwin di Tuscany, Itali. Bukan mahu berahsia tapi tiada yang bertanyakan saya," kata Stephen semasa ditemubual Editor URTV, Huzz di Kuala Lumpur petang ini.
[Anjali Mehra, Isteri kepada Stephen Rahman]

Anjali Mehra, Isteri kepada Stephen Rahman

Dia mengenali Anjali ketika sama sama bekerja dengan produksi teater di London dan mereka juga pernah bekerjasama dalam pementasan Bombay Dream di London pada tahun 2003.

Stephen mengakui hidupnya kini bertambah bahagia setelah berkahwin dengan wanita berkenaan dan dia juga berjanji akan memperkenalkan isterinya kepada media Malaysia dalam majlis tayangan perdana filem itu 25 Februari nanti.

Septhen mula dikenali di Malaysia selepas beliau terbabit dalam teater muzikal popular, Puteri Gunung Ledang apabila membawa watak Hang Tuah, dan bergandingan dengan pelakon jelita Tiara Jacquelina.

Gambar-gambar Isteri Stephen Rahman iaitu Anjali Mehra yang berasal dari New Delhi





Gambar-gambar perkahwinan mereka






0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ