Senin, 21 Februari 2011

Telefon Mak di kampung 20 kali semasa Di luar Negara dapat sebuah kereta VW Golf TSi atau Blackberry Torch !! Dengan CELCOM


Bercakap pasal holiday mesti ramai diantara pembaca sensasi yang suka pergi bercuti.dapat merehatkan minda dan merapatkan hubungan dengan rakan-rakan atau keluarga semasa bercuti bersama.

Sensasi pun sama la,pergi bercuti memang seronok sangat,kadang-kadang bercuti dalam Negara,kadang kadang melancong ke luar Negara.

Tapi bila sensasi pergi bercuti ,pasti sensasi akan selalu calling-calling mak di rumah,teman-teman dan si dia..

Nasib baik sensasi adalah seorang pengguna Celcom jadi Sensasi berpeluang memenangi sebuah kereta VW Golf TSi.Kereta mewah nie kalau beli hampir bernilai RM160k-RM200k. memang bergaya sakan la kalau bawak kereta mcm nie kan.

Bermula dari sekarang sehingga 12 April 2011 ,dengan hanya membuat 20 panggilan ke tanah air semasa di luar Negara,seorang pelanggan Celcom yang bertuah dapat memenangi sebuah kereta VW Golf Tsi. Bukan tue je, 30 lagi pelanggan bertuah yang menelifon 20 kali ke tanah air juga berpeluang membawa pulang sebuah Blackberry Torch 9800 smartphone.

Hampir semua pelanggan Celcom boleh menyertai,samada Celcom Exec,Celcom Biz atau pelanggan Celcom Blue

Mudah je kan.Jangan risau kalau korang buat panggilan 20 kali selama 5 minit setiap kali telefon pun korang dah boleh berpeluang menjadi pelanggan yang bertuah.

Tak perlu register apa-apa,dan takda masa minimum yang diperlukan untuk setiap panggilan.

Untuk pelanggan yang menalifon sebanyak 10 kali ke tanah air dalam tempoh sebulan juga berpeluang membawa pulang satu daripada 10 buah Blacberry Torch Smartphone dalam bulan tersebut,Setiap bulan ada 10 pemenang ,dan jumlah keseluruhan telefon yang bakal diberikan 30 buah…

Nak tahu cara-cara membuat panggilan pulang semasa di luar Negara..

Jom sensasi tunjukkan.

-Key in <+>

-contohnya nak dial nombor hempon mak yang tinggal di Penang dial je +60191234567

Dengan Celcom Roam Saver *120* dapat menjimatkan kos panggilan.

Cuma dial *120*# dan press DIAL

Celcom memang mempunyai liputan meluas semasa di Luar Negara,samada dari

- Asia

- Eropah

- Amerika

- Africa

- Timur tengah

- Carribeans

Check liputan Celcom disini

http://www.celcom.com.my/celcomexec/roamingidd/international_coverage_ground.php

Tunggu apa lagi,cepat-cepatlah telefon ke tanah air untuk menjadi pelanggan bertuah Celcom! Untuk maklumat lanjut,sila layari :

http://www.celcom.com.my/celcomexec/promotions/roamfreely.php

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ