Kamis, 17 Februari 2011

Justin Bieber terlupa tutup zip seluar semasa Grammy's award ,dan gaya rambut pacak bieber



Pada Grammy's award yang berlangsung baru-baru nie Justin Bieber telah memakai suit putih dengan kasut putih.Nampak smart dan bersih je,tetapi biasalah paparazzi kat sana memang suka sgt kalau ada bab2 zip seluar yang lupa ditutup.

Bieber yang baru je keluar dari bilik air,lepas tue diambil gambar oleh jurugambar,dan keluarlah gossip Justin Bieber lupa tutup zip seluar lepas masuk toilet.nasib baik tak nampak apa-apa..hehe.

Terbaru dalam majalah rollingstone ,rambut JB telah diubah menjadi pacak-pacak mcm gambar kat bawah nie..amacam ok tak?Tp sensasi rasa agak serabaila..mungkin sebab rambut die panjang,jadi bila dipacakkan nampak mcm serabut je.

Skrg nie suara JB berada dalam situasi peralihan suara dimana suara kanak-kanaknya sdg ditransformasi menjadi suara lelaki dewasa,maknanya suara JB skrg nie tgh pecah2,tp oleh kerana beliau seorang penyanyi JB telah mengupah Vocal speccialist utk membantu mengurangkan suara pecah.

Namun peminat Justin Bieber di Malaysia kemungkinan besar bakal dikejutkan dengan suara JB yang berbeza pada konsert nya pada bulan April nie.

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ