Senin, 07 Februari 2011

Video Youtube lawak yang sangat Racist


Video nie sangatlah racist.Sensasi ingat cuma Namawee je yang berani buat video racist mcm nie.

Memula tgk memang kelakar lah jugak,tapi bila lawak nie ditujukan untuk satu kaum di Malaysia,Sensasi memang rasa tak elok sangatlah nak berperangai mcm nie.mempersenda isu sensitif masyarakat mereka.maklumlah kita pun tahu,simpan rambut panjang sume tue utk bangsa singh adalah tuntutan agama mereka.Itu kepercayaan masing2,kalau org mempersendakan agama kita,tau pun rasa berapi dan panass hati.


Bagi sensasi org yang sengaja menghina bangsa lain nie sangatlah tak bijak dan mempunyai nilai diri yang sangat rendah.hormat menghormati tue kan amalan mulia.

Sensasi harap rakyat malaysia peka dengan perasaan sesama sendiri.Kita memang berbilang kaum jadi sepatutnya kita saling hormat menghormati.

Bukan sensasi nak ckp org melayu ja,even org cina dan india pun kene lah hormat menghormati jugak bangsa2 lain.


Org yang tak terasa bila tgk video nie mmg la pada mulanya rasa kelakar,tp bila fikir,bagaimana kalau video nie dituju kepada bangsa sendiri,pasti dah tak lawak dan menaikkan kemarahan je.

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ