Sabtu, 12 Februari 2011

Hanya Langgan Pelan Celcom Exec Blackberry untuk mendapatkan Blackberry Torch 9800 Merah berapi Sempena Tahun Baru Cina

Apabila tibanya Tahun Baru Cina pada tanggal 3rd February 2011 maknanya berakhir sudah tahun Harimau dan bermulanya tahun baru iaitu tahun Arnab .Tahun Arnab menjanjikan lebih kesejahteraan,keceriaan dan kebahagiaan kepada semua org.

Untungnya kita org Malaysia berbilang kaum,apa jua perayaan memang kita akan dapat cuti.Tahun Baru Cina kali nie Sensasi berpeluang pergi bercuti bersama keluarga .Cuti-Cuti Malaysia,tp sempat jugak membeli belah kat Thailand.Bila pergi bercuti kadang-kadang malas nak bawak laptop ,namun dengan blackberry semuanya mudah.Bussiness sensasi melalui internet pun tak terbengkalai,sentiasa dikemaskini dengan email email penting dan attachment email,Facebook,Twitter dan mcm-mcm lagi….

Paling best bila dapat berhubung dengan yang tersayang melalui blackberry messenger.mudah jer.Internet?pengetahuan hanya di hujung jari walaupun pergi ke tandas..hee….dulu org pergi tandas bawak surat khabar atau majalah nak baca..skrg nie bawak blackberry jer dah boleh baca mcm-mcm,nak tgk video,dan kartun pun boleh.Update status kat twitter dan facebook pun boleh.

Bercakap tentang Tahun Baru Cina nie tak sah kalau tak dikaitkan dengan Tanglung merah,Cheongsam Merah,Buah Oren,Mercun,Ang pow…semuanya merah-merah.Menurut kepercayaan org cina Merah melambangkan kekayaan.



Sensasi sekarang menggunakan Blackberry Storm 2,Sensasi memang minat dengan touch screen seronok dapat scroll guna jari selain screen yang besar puas tengok video atau baca email..Tapi dengan kemunculan Model baru Blackberry Torch memang membuatkan sensasi teruja sangat dengan gabungan touch screen dan keypad qwerty,Blackberry Torch memang menjadi pujaan ramai…Ditambah dengan pakej Exec Blacberry memang terbaik.

Apa yang menariknya pada tahun baru cina tahun nie??


Celcom memberikan ang pow besar kepada pelanggan bertuah yang melanggan Celcom Exec Postpaid Blackberry Plan atau Celcom Biz Plan dan anda berpeluan memenangi sebuah Blackberry Torch Istimewa berwarna Merah berapi yang bakal diberikan SETIAP HARI bermula 20 Januari sehingga 18 Febuari 2011.


Sekiranya anda dah melanggan dalam tarikh tersebut apa yang anda perlu lakukan ialah menyemak samada anda adalah pelanggan bertuah yang Berjaya mendapatkan handphone pintar ini secara percuma di

http://www.celcom.com.my/celcomexec/promotions/redbb_torch_winnerslist.php

Celcom Exec Post Paid Blackberry bukan sahaja memberikan tawaran hebat bahkan menjamin Coverage meluas walau dimana jua anda berada..Cekidaud..


Anda juga berpeluang memenangi Blackberry Torch 9800 merah berapi dengan pakej Celcom Biz ini.

Lawati laman web ini utk maklumat lanjut. Serta menyemak nama pelanggan bertuan http://www.celcom.com.my/biz/products.php?page=plansbb_overview

Cepat langgan sekarang sebelum terlambat ada lagi seminggu je lagi,maknanya tinggal lagi 7 buah Blackberry Torch Merah untuk anda.

Dengan Celcom anda bukan sahaja mendapat tawaran terbaik ,bahkan liputan meluas di seluruh Negara dan luar Negara.Berbaloi baloi!

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ