Senin, 21 Februari 2011

Restoran Terlampau di Kuala Lumpur,Pelayan dan penari separuh bogel jadi tarikan

Macam-macam perkara yang sanggup dilakukan peniaga untuk menarik pelanggan.Zaman sekarang dah mcm banyak betul kita disajikan dengan perkara yang mengejutkan yang ada di Malaysia.Macam mana pihak berkuasa boleh terlepas pandang??

Sebuah Rsstoran terlampau di Ibu kota menawarkan tayangan perempuan bogel dan separuh bogel beraksi di dalam kolam renang berhampiran dengan meja makan. Malah restoran ini turut menawarkan khidmat seks untuk para pengunjung restoran tersebut.

Restoran ni yang sudah beroperasi lebih setahun lalu menjadi tumpuan lelaki-lelaki hidung belang di ibu kota. Pelayan-pelayan di restoran ini hanya mengenakan bikini dan rela bikini mereka disingkapkan sekiranya diminta berbuat demikian. Salah seorang pengunjung yang mengongsikan gambar ini berkata "Restoran ini ibarat syurga dunia, jadi tempat kami release tension ". Malah ada di antara pengunjung yang berpeluang untuk membawa balik perempuan yang diminati dari kolam renang tersebut.
Di bawah ini pula gambar salah seorang pengunjung yang sempat bergambar sebagai kenangan mengunjungi restoran syaitan tersebut. Wajah individu tersebut terpaksa dikaburkan atas permintaan pengirim gambar.


Klik sini untuk lihat gambar .. (18 sx)

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ