Senin, 14 Februari 2011

Lisa Surihani sanggup botak kepala mcm Britney Spears dan potong rambut Daranya


"Saya tidak kisah melakukannya, tetapi ia bergantung pada bayaran yang ditawarkan. Jika bayaran bagus, mengapa tidak. Selain bayaran, saya juga perlu mengambil kira watak yang ditawarkan, apakah berbaloi untuk berbuat demikian.

"Kalau watak yang diberi bagus, jalan ceritanya bagus dan diarahkan pengarah yang diyakini kemampuan, tentu saja saya sanggup berkorban walaupun rambut masih dara kerana tidak dipotong pendek atau diwarnakan," katanya.

Hmm nak kata rambut Lisa dara sangat takla jugak sebab dia pun dah biasa perming ,curling semua kan..hehe..cuma tak pernah warnakan la..

Apa pun Sensasi harap Lisa takla membotakkan kepala kerana wang atau lakonan,maklumlah sebagai wanita muslimah membotakkan kepala itu kan dilarang dalam agama..haram.melainkan terpaksa kerana faktor kesehatan tue lain lah kan..

Nampaknya Lisa tak keysah semua tue asalkan dapat menjadi pelakon yang baik..isk isk

0 komentar:

Poskan Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ