Jumat, 08 Juli 2011

Alami Gaya Hidup yang Sihat dengan Coway Water Softener, Air Mandian untuk Kulit, Rambut dan kebersihan yang memuaskan.

Sebut je nama Coway ,Sensasi pasti ramai yang dah kenal dengan Brand nie yang sinonim dengan produk kesihatan Rumah (Home-Wellness Appliances), Produk Kesihatan dengan Teknologi dari Korea.

Sebelum nie Sensasi sendiri memang menggunakan Product Coway,Water Dispenser Coway ,untuk air panas atau sejuk.siap boleh adjust temperature lagi..memang produk yang berkualiti la..

Nie lah Product Coway yang Sensasi guna,Sorry Dapur tengah bersepah masa nie tengah buat breakfast :P



So,bila keluarnya produk terbaru Coway iaitu Coway Water Softener Sensasi pun excited dan nak mencuba nya.

Memula tue tertanya-tanya jugak,apa benda nie water Softener,pelembut air???

Inilah rupa Water Softener Coway yang dipasangkan di bilik air rumah Sensasi .bentuknya begitu Slim,Moden,Compact dan mudah digunakan serta mudah untuk dijaga. Sekaligus mencantikkan juga bilik air rumah .hehe.

Pemasangannya mudah dan boleh disambung terus kepada water heater.Kat rumah sensasi nie,memang sambung terus ke water heater .


Perbezaan Sebelum dan selepas menggunakan Coway Water Softener


Apa yang sensasi sedar,setelah menggunakan Coway water Softener,air menjadi lebih mudah diserap,lepas je sabun badan,air yang mengalir kat badan jadi licin dan menyegarkan. sensasi terasa kulit badan menjadi begitu lembut dan licin.rambut pun dah tak kering mcm selalu.


Sensasi memang ada kulit sensitive,semenjak menggunakan Coway Water Softener,kulit dah kurang sensitive dah tak merah lepas mandi.rasa segar dan sihat…Korang mesti cuba Produk nie…Sensasi rekemen kan sangat-sangat..bukan Sensasi je yang komen mcm nie,org lain yang menggunakannya pun terasa kesan positif dengan menggunakan air lembut yang dihasilkan produk nie.


Apa Kelebihan Coway Water Softener?

Seperti yang kita semua tahu,duduk kat Malaysia nie memang setiap hari kena mandi.Panas.

Air yang diserap masuk kedalam kulit kita mestilah bersih dan sihat supaya badan sentiasa segar,bila badan segar barulah minda cerdas dan dapat melakukan kerja dengan lebih efektif.

Air Klorin dalam air paip bukan sahaja menyebabkan penyakit kulit ,ruam,radang,bahkan sebenarnya air klorin juga menyebabkan rambut rosak dan anda mengalami keguguran rambut…

OMG,patutlah ramai dah orang yang mengalami masalah rambut botak. Sebab mandi dengan air paip yang penuh Klorin. Air paip juga menyebabkan penuaan semakin cepat dan menghapuskan vitamin dalam kulit.

muka hensem tapi rambut gugur dan masalah botak memang menjadi mimpi ngeri setiap insan .Mesti dia tak pakai Coway Water Softener.

Sebab itulah Coway telah menghasilkan produk kesihatan yang dinamakan Water Softener nie..


Coway Water Softener menukarkan air paip di rumah menjadi air yang lembut untuk digunakan yang ternyata lebih selamat dan penuh kebaikan untuk kesihatan disamping memberi kesan kulit yang lembut licin dan sihat.Ianya terus menghasilkan air yang berkualiti terutama sekali air untuk kita mandi sebab air mandian sama penting dengan air yang kita minum setiap hari. Coway water Softener juga membuang bahan yang mencemarkan air untuk memastikan kulit kita hanya menyerap air bersih yang menyehatkan sahaja.


Jangan tak percaya,Coway Water Softener telah diuji secara klinikal keberkesanannya dan diluluskan setelah 4 bulan percubaan yang dilakukan oleh Woongjin Coway Cosmetics R&D Center,SMCTC & KATRI (Korea Apparel Testing & Research Institute)

Kebaikan Coway Water Softener untuk Kulit.

-menaikkan kadar kelembapan kulit sehingga 69%
-mengurangkan kehilangan kelembapan kulit yang berlaku semasa melakukan aktiviti harian
-Melembutkan kulit,rambut dan kulit kepala supaya sihat dan awet muda.
-mengurangkan kulit rosak,kusam dan kasar sehingga 20%
-mengurangkan kelemumur yang menyebabkan kulit gatal
-mengurangkan kesan buruk Klorin yang menyebabkan kulit sensitive dan radang

Harga Macam mana??
Harga seunit Coway Water Softener kalau dibeli terus ialah RM1900 ,dengan setahun maintenance percuma (maintenance dilakukan setiap 2 bulan sekali)

Kalau taknak beli nak sewa pun boleh!!
Sewa serendah RM70 sebulan maknanya RM2.33 sehari je.percuma maintenance setiap dua bulan sekali selama 5 tahun!



Tawaran Hebat bagi yang nak mencuba kebaikan ….
Link
Coway nak bagi 1,000 orang yang berminat nak mencuba produk nie di rumah anda secara percuma,dengan pemasangan semua percuma selama 14 hari percubaan supaya anda sendiri dapat merasai kebaikan Coway Water Softener nie!!

Memang Percuma tiada kos dan Caj tersembunyi…

Berminat??? Call 1800-888-111 atau layari www.coway.com.my

0 komentar:

Posting Komentar

give your comment here, please do not spam

 
My Big Dream powered by XXZ